Reparto mascaras

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado educación secundaria obrigatoria no curso 2020/21 (DOG Núm. 230  do venres, 13 de novembro de 2020) Ver orde neste enlace

Será beneficiario das máscaras, directamente, o alumnado que resultou beneficiario das axudas de material escolar.
Aqueles alumnos que por diversas circunstancias non fose beneficiario para adquirir material escolar poderá solicitalo, se cumpre os requisitos establecidos na orde:
a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.
b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar.
Prazo de presentación de solicitudes no centro do 16 ao 27 de novembro.
A Dirección

Deixa un Comentario

Your email address will not be published.