Blogue da Biblioteca “SATURNINO HERMIDA” (clic)

Consulta no enlace deste blogue as actividades da biblioteca: Exposicións, concursos, suxestións de lectura, charlas temáticas, e moito mais…

Blogue de artes “CINEMA WABISABI” (clic)

Wabi-sabi é un termo da estética tradicional xaponesa que se refire á “beleza da imperfección”.

cinema wabisabi non pretende crear cineastas, senón cidadáns críticos que utilizan as imaxes como un soporte mais para a súa expresión libre e de enorme incidencia real na súa “vida dixital”. (…)
 Cada alumno dispón da súa propia ferramenta (o mobígrafo) e produce textos visuais propios nun contexto democrático e participativo. O alumnado debe camiñar na procura da súa mirada. Os temas son libres, o único corsé é a forma ou o estilo da historia do cinema. E podemos velo nos seus filmes: a igualdade de xénero, a liberdade sexual, a contaminación, a adicción ás drogas, a familia, a soidade..etc. Vendo eses borradores imperfectos, achegámonos ao seu mundo interior bastante mais rico e complexo do que nos debuxan os medios de comunicación.

Blogue “dequenvesarte”

Blogue de mates para 2º ESO

Neste blogue poderás encontrar actividades de ocio e outras mais serias propostas polo profesor Xabier Tenreiro